pirmadienis, gegužės 01, 2017

Kai pakeliame roką kubu.

Žmogui netyčia gali nunešti stogą ir "išlydyti kaulus".


Anksčiau aš labai skųsdavausi, jog Lietuvoje nelabai rasi mano skonio, geros muzikos. Tiksliau nerasi žmonių, kuriančių ją. Vis dėlto, man teko pakeisti nuomonę. Mano galvoje vis dar skambant girdėtų dainų nuotrupoms, aš drąsiai prisipažįstu, jog klydau dėl savo teiginio ir R kubu buvo tarsi šviežios muzikos gūsis mano ausims. Visiems pasitaiko, kai ateina tas bado laikotarpis, kalbant apie klausomą muziką ir kai visos tokios mylimos ir širdžiai mielos dainos laikui bėgant tiesiog nusibosta. Bandai ieškoti kažko naujo, bet bijai įsipareigoti naujiems atlikėjams, lyg dar bandai klausyti dainų, kurių visus žodžius, visus akordus jau moki mintinai ir tiesiog nepripažįsti, jog jos jau šiek tiek atsibodo ir labai reikia kažko naujo. Balandžio dvidešimt devintą dieną aš pagaliau gavau kažką naujo. Ir keisčiausia, jog labai toli ieškoti nereikėjo kaip esu pratusi. Dažniausiai JAV, Didžioji Britanija, o dabar - Lietuva. Galbūt pernelyg nuvertinau tai, galbūt mane pernelyg paveikė ta gana pigi lietuviška muzika nuolatos transliuojama per radijus, užgožianti tikrai kokybišką muziką. Kad ir kaip bebūtų, šiandien aš labai džiaugiuosi pravėrusi akis, sudalyvavusi R kubu ir atradusi naujų atlikėjų, kurių kūriniai jau sėdi mano grojaraštyje.
Tikriausiai visi yra bent ausies krašteliu girdėję apie revoliucinį, Lietuvos roko istoriją aukštyn kojom apverčiantį koncertą, R kubu, kuriame turėjo pasirodyti Ba., Colours of Bubbles ir Freaks On Floor. Visas feisbukas tiesiog ošė laukdamas šio koncerto, o aš tiesiog tikėjausi gerai praleisti laiką. Ir praleidau. Visų pirma, man labai patiko, jog trys grupės keitėsi paeiliui, kiekviena įnešdama kažką naujo ir papildydama koncertą. Ba. mums pateikė išgrynintą maištą ir aštrias dainas su dar aštresniais žodžiais, Colours of Bubbles - nuoširdumą ir jaunatviškumą savo kuriamose dainose, o Freaks On Floor - dešimties metų patirtį ir tokį roką, kokį aš labiausiai mėgstu. (nieko stebėtino, jog jie man patiko labiausiai) Ypač patiko, jog pabaigoje jie atliko kelias dainas bendrai taip dar labiau sustiprindami įspūdį, jog to gero roko, pagaminto Lietuvoje, dar yra. Ir bus. Puikiai buvo matyt, kad šios trys grupės sudėjo visą save į šį renginį, kuris tiesiog ištaškė visus jame buvusius žiūrovus. Man labai patiko ir į atmintį įsirėžė kiekviena šio koncerto minutė ir tos trys valandos stovėjimo - visiškai neprailgo. Mėgavausi viskuo: muzika, buvimu, mylimu žmogumi šalia ir tiesiog gyvenimu. Grynas, puikus ir kokybiškas rokas ir dar kubu. Ko dar gali reikėti?


4 komentarai:

  1. Nors pavydas blogai, vis dėlto pavydėjau kiekvienam, kuris buvo šiame koncerte. Visos trys grupės man patinka, todėl buvo liūdna tokį vakarą praleisti namie su serialu, o ne R3 koncerte. Bet ką padarysi.
    Džiaugiuosi, kad gerai praleidai laiką!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš labai tikiuosi, jog ir tau pasitaikys galimybė sudalyvauti panašiame koncerte! manau, čia tikrai nebus pirmas ir paskutinis toks renginys. ;)

      Panaikinti
    2. Tikrai, Lietuvoje gana mažai atlikėjų, kurių muzika suvirpintų širdies ir sielos gelmes taipogi jų sunku rast. Tačiau tai įmanoma. Tai lyg mažos grupelės siekiančios pasisekimo šviesos. Jų muzika gali būti nuostabi, tik, deja, kitiems klausytojams ji nieko nereiškia. Gaila, kad tik vienetai iškyla...

      Panaikinti
    3. dažniausiai mažos grupelės būna užgožtos kitų, labiau sukomercintų ir išreklamuotų grupių, kurių muzika nėra labai gera. tiesiog sukurta masėms. bet taip, pritariu tau, jog tikrai yra ir tikrai įmanoma surasti geros muzikos ir Lietuvoje!
      ačiū už komentarą!

      Panaikinti