trečiadienis, birželio 14, 2017

Išsilaisvinti iš chaoso.

Atsimenat, kaip karts nuo karto pasidalindavau savo kūrybos kruopelytėmis? Manau, jog reikia atgaivinti šitą įprotį. Juk žinot tą mano užslėptą aistrą rašyti mažas miniatiūras. Šitą smulkų darbelį kažkada vasarą siunčiau į kažkokį istorijų konkursą wattpad'e, tiesiog pabandyti, pažiūrėti, kas iš to gausis. Ir gavosi. Iki šiol jis tiesiog dulkėjo užmirštas tarp mano kitų darbų, o man kažkaip norisi jį prikelti ir parodyti kitiems. Gero paskaitinėjimo!


Visuomet tikėjau meile. Ta gražia, tyra ir nesavanaudiška meile. Tačiau kai tu šypsaisi ir laimė kutena tavo paširdžius, gyvenimas dažniausiai tau spiria į pilvą ir su panieka žiūri kaip krenti ant žemės skausmo perkreiptu veidu.
Taip nutiko ir man. Mano pražūtis turėjo stulbinančias žalias akis, juodus it anglis plaukus ir pačią dailiausią šypseną, kokią tik esu mačiusi. Jausdavausi kaip rojuje, kai mano ilgi ir laibi pirštai skęsdavo jo plaukuose, akys tiesiog rydavo mane, o jo šiek tiek prikimęs balsas į ausį kuždėdavo žodžius, kurie sudarydavo sakinius prilygstančius gražiausiems Šekspyro sonetams. Mylėjau kaip niekada gyvenime. Juodaplaukį vadinau Chaosu vien dėl to, jog Chaosas graikų mitologijoje yra žinomas kaip beformė tuščia erdvė, iš kurios ir atsirado pirmieji dievai. Man jis buvo aukščiau dievų.
Tačiau apakinta meilės aš visai pamiršau tikrąją žodžio chaosas reikšmę. Juk tai ne tik erdvė, kurianti dievus, tai ir siaubas, tamsa. Sutrikau, kai atsiskleidė visos Chaoso baisios savybės. Po mielu, rūpestingu ir geru žmogumi slėpėsi brutalus, žiaurus, gašlus gyvulys. Galiausiai meilę pakeitė nenumaldomas laisvės troškimas, kuris sulig kiekviena diena vis labiau augo. Norėjau pabėgti, norėjau išsilaisvinti iš Chaoso glėbio, jo geležinių gniaužtų, kuriuose jis laikė mane surakinęs. Nei ašaros, nei graudūs prašymai nesuvirpino jo akmeninės širdies, manęs jis taip lengvai nepaleido. Lyg to būtų maža, už mano nepaklusnumą ir jo taip nekenčiamą verkšlenimą susilaukdavau tiek antausių, tiek spyrių, tiek tąsymo už plaukų. Pakliuvau į gudriai suregztą voro tinklą kaip nieko nesuvokianti musė. Pasidarė itin keblu slėpti mėlynes ir nubrozdinimus ant savo kūno ir vieną dieną akyloji Ugnė, draugė, kurią laikiau artimesne už seserį, pastebėjo mėlynes ant mano kaklo. Diena prieš tai Chaosas buvo nutvėręs mane už gerklės.
Privalai pabėgti nuo jo, mergyt, jis tave gali ir užmušti. Turi išsilaisvinti, - kartojo man ji dalykus, kuriuos pati gerai žinojau ir suvokiau.
Laisvė nuo pabaisos man tapo didžiausiu prioritetu gyvenime. Kiekvieną dieną nubusdavau su mintimi kaip pabėgti nuo to niekšo, kaip pagaliau tapti visiškai atsiribojusia nuo žaliaakio monstro. Tarsi koks baikštus miško žvėrelis pagautas ir uždarytas ankštame narve. Iki aukštybių keliantis meilės jausmas tapo nepasiekiamu ir visiškai nutolusiu prisiminimu, liko tik šiurpi realybė, kurios kankine tapau aš.
Tu nieko neturi, kam tu gali pasiskųsti, - su pajuoka veide sakydavo man vaikinas, kai neapsikentus jo priekabiavimo, netyčia išspjaudavau, kad skųsiuosi.
Jo nelaimei, jis klydo. Akimirkos, kai pagaliau tapsiu nepriklausoma nuo pabaisos, laukiau kaip išganymo. Kai pro langą stebėjau Chaosą, surakintą antrankiais ir sodinamą į policijos automobilį, galvojau, jog nuo seniai jausto džiaugsmo širdis iššoks iš mano skaudamos ir vis dar mėlynių nusėtos krūtinės. Nuostabus seniai išsvajotos laisvės jausmas aplankė mano pasąmonę ir aš tekina pasileidau iš namo, kuriame buvau įkalinta per ilgai.
Pagaliau laisva. Pagaliau išsilaisvinusi iš chaoso, kuriame tyliai kentėjau. 


2 komentarai:

  1. jau maniau, kad nebegrįši.
    labai geras jausmas. jausmas toks, lyg grįžtum į savo gimtąjį miestą aplankyt savo numylėtosios kavinukės.
    taip tavo įrašų pasiilgus buvau, kad akimirksniu viską ''suvalgiau'', tai skaičiau darkart. nes skubėt skaitant nevalia.
    įrašas lyg iš knygos. gaila, kad taip greitai baigėsi,mielai skaityčiau dar daugiau c:

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. kad ir kaip bebūtų vis dėlto grįžau!
      labai nuoširdus ir mielas komentaras! ačiū Tau labai labai! tikiuosi nenuvilsiu ir su kitais įrašais! dėkoju, kad skaitai!

      Panaikinti