trečiadienis, liepos 12, 2017

Nerimo priepuoliai, sunkios sielos ir naujai gimę.

Atrodo visa amžinybė praėjo po paskutinio mano įrašo, kuriame pasirenku keletą dainų ir papasakoju jums, ką jos verčia mane jausti ir ką išgyventi. Tačiau štai ir vėl aš čia, bandysiu papasakoti apie tai, ką pastaruoju metu klausau. O klausau tai tas dainas, kurios ir anksčiau grodavo pas mane, nors kartais ir įsimaišo naujų atlikėjų ir jų kūrinių, tačiau esmė vis tiek tos pačios grupės ir tos pačios jų dainos: Arctic Monkeys, Muse bei Twenty One Pilots, trijulė, kuriai esu labai ištikima pastaruoju metu. Bandau iš naujo išgyventi šių trijų grupių dainas ir kažką vėl pajausti. Galbūt tai, ką jos man reiškė anksčiau ir tą seną gerą nostalgiją, kurios kartais noriu nors truputėlį paragauti.


The Neighbourhood - Wiped Out!
Man atrodė, jog būtinai turiu paminėti šią dainą, nors ji ir nėra viena tų, kurias klausau labai ilgai. Tačiau ji man atrodo tokia keistai artima. Ji labai gera, man labai patinka ir atrodo, jog kartais net gyvenu joje. Aš turiu tą vadinamąją anxiety ir kartais patiriu tokį labai nemalonų dalyką kaip nerimo priepuoliai. Svarstote, kuo tai susiję su šia daina? Pirmą kartą, kai ją išgirdau, ji mane šiek tiek išgąsdino. Yra tokia ypatinga vieta, kurioje susipina labai daug įvairių garsų ir kitiems tai gali pasirodyti elementarus triukšmas. O man tai primena kaip būna per priepuolius: viskas vyksta po truputį, pamažu, kažkokios emocijos, kurios savaime įbaugina ir net kvėpuoti neleidžia. Atrodo, girdi net kaip tavo širdis plaka, o galvoje kažkoks ūžimas. Tada viskas lyg ir rimsta, kol nurimsta ir tu toliau gyveni. Trumpai tariant, reikia pirma paklausyti tos ypatingos vietos ir tik tada skaityti tą kiek gruboką aprašymą.


Twenty One Pilots - HeavyDirtySoul
Ak, senieji gerieji pilotai. Šis jų kūrinys yra toks dramatiškas ir toks tragiškas. Jame prašoma išgelbėti sunkią ir purviną žmogaus sielą. Visa prašymas yra labai greito žodžių bėrimo, egzsistencinių klausimų, prašymų ir efektingų būgnų, kurie rodos tuoj pramuš ir sumuš visas mintis, mišinys. Labai gražus palyginimas, kai žmogus vadinamas kiškiu, o mirtis šunimi. Mus visus įkvepia mirtis, taip kaip šuo įkvepia kiškį - mes skubame gyventi, skubame nuveikti kuo daugiau ir taip pat stengiamės, jog tas juodas šuo mūsų nepagautų. Tačiau ar labai lengva pabėgti su sunkia siela? Labai emocinga ir sudėtinga savo reikšme daina.


Muse - New Born
Pamenu, jog šitos dainos klausiau važiuodama į ir iš Muse koncerto, o po to dar ir kelios savaitės po jo. Įdomiausia yra tai, jog jos negrojo per patį koncertą, tačiau man ji kažkuo labai įstrigo ir niekaip negalėjau išmesti jos iš galvos, nors net nenorėjau. Čia itin įdomiai pasireiškia Muse vokalisto balso gabumai ir visi tie gitaros rifai, kurie tiesiog užburia. O pats kūrinys yra apie nužmogėjimą. Kitaip tariant besieliškumą, kai asmuo tampa visišku bestuburiu, kuris net nesijaučia tikras. Ir visa tai galima susieti su technologijomis, kuriose mes taip dažnai pasimetame ir prarandame tikrumo jausmą, patį save. Visi prietaisai žengia greičiau už mus, žmones, ir mes patys to nesuvokdami naikiname save ir visus kitus individus.


Geras jausmas vėl daryti tai, ką mėgsti po tokio ilgo laiko! Ir faktas, jog laukiu Jūsų dažniausiai klausomų dainų komentaruose. Neprašau mėgstamiausių, nes visi mes žinome, jog mėgstamiausia daina yra toks fenomenas, su kuriuo susiduria retas žmogus.

2 komentarai:

  1. man labai patinka visos The 1975 dainos. :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. oo, aš irgi kažkuriuo metu klausiau keleto jų dainų. patiko!

      Panaikinti